Politica de rambursare

În privința rambursării, aceasta va fi realizată în mod direct de către Happy Box S.R.L. dacă plata a fost efectuată în numerar, la livrare sau cu cardul online. Astfel, contravaloarea va fi rambursată într-un cont IBAN pus la dispoziție de către client.

Avem o politică de returnare de 14 zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea.

Pentru a putea evalua gravitatea situației, și a iniția procedura de schimb sau returnare a valorii comenzii este necesar ca solicitantul să realizeze un email catre [email protected] în care va indica datele cu caracter personal – nume, prenume, număr de telefon și adresa de email, va prezenta dovada de acceptare a comenzii care a fost primită pe email, va atașa check-ul companiei și va descrie motivul returului sau solicitării rambursării. În funcție de gravitatea situației Happy Box S.R.L. va rambursa contravaloarea comenzii, total sau parțial, după caz sau poate livra produsul lipsă fără a percepe o taxă de livrare de la client.

Raportarea efectuată cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a site-lui happybox.md, în vederea obținerii contravalorii comenzilor și/sau a despăgubirilor, pot atrage suspendarea sau blocarea accesului la site-ul companiei si serviciile acesteia.

Comanda care a fost livrată la adresa indicată, nu se va rambursa,  dacă motivul nu este din greșeala Happy Box S.R.L. In asa caz, clientul se obligă să recepționeze comanda la adresa indicată.

Vă rugăm să vă inspectați comanda la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți articolul greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Taxa de livrare
Dacă returnați un articol din cauza unei erori făcute din partea noastră sau pentru că este defect, vom fi mai mult decât bucuroși să vă rambursăm taxele de livrare suportate pentru trimiterea mărfurilor către dvs. și costurile dvs. de returnare la noi. În caz contrar, veți fi responsabil pentru taxele de livrare în legătură cu achiziția dvs.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nefolosit și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.